Tümpel
Pieni kala jää eristyksiin vuorovesialtaaseen, jonka asukkaat katselevat uutta tulokasta epäillen ja uteliaina. Mutta kun vaarallinen lokki uhkaa eläimiä, ne yhdistävät voimansa yrittääkseen yhdessä ajaa häirikön pois.