Lena's Farm
Yhteiselo ei ole helppoa, jos sattuu olemaan erikoinen sammakko, haaveileva pikkupossu, kävelevän katastrofin kaltainen koira tai joku muu lukuisista omituisista pienellä maatilalla asuvista eläimistä. Lenalle jokainen eläin on kuitenkin yhtä rakas.