Pocoyo
Pocoyo on utelias, leikkisä ja ystävällinen taapero, joka touhuaa aina uusien asioiden parissa. Oli hän sitten ystäviensä kanssa seikkailulla avaruudessa tai siivoamassa rakennuspalikoitaan, jokainen päivä on seikkailu!
On joulun aika, ja Pato haluaa koristella joulukuusen. Löytääkö ystävysjoukko sellaisen?
Pocoyo löytää kolme kananpoikasta, joiden vanhemmat ovat kateissa. Hän päättää huolehtia niistä.
Pato on ostanut uuden puhelimen ja nauttii teknologiasta, mutta sillä on myös kääntöpuolensa!
Roberto pelaa jalkapalloa maalivahtina. Hän saa niin monta tälliä, että hän tulee hulluksi.
Elly haluaa maalata uuden talonsa Pocoyon ja Paton avulla, joten he etsivät yhteisen värin.
Ystävykset lähtevät metsään poimimaan marjoja kakkua varten, mutta Pato syö vääränlaisen marjan!
Pocoyo ja Nina pelaavat tennistä. Pato ja Elly lisäävät elementtejä muista lajeista. Mikä sekoitus!