El color del cielo
Elokuvatähti Olivia Brontë matkustaa Sveitsiin kuvauksiin ja tapaa siellä yllättäen vuosia sitten tuntemansa filosofin. Kohtaaminen pakottaa molemmat palaamaan yhteiseen menneisyyteensä ja kyseenalaistamaan tulevaisuuden, jonka he luulivat olevan valmiiksi suunniteltu.