Bittersweet Days
Kun Julian poikaystävä muuttaa väliaikaisesti Lontooseen, hän joutuu jakamaan asuntonsa seurallisen hollantilaisen valokuvaajan Luukin kanssa. Kämppäkaveruus saa kaksikon miettimään uudelleen tapaansa kohdata elämän tosiasiat. Elokuvan teemoja ovat identiteetti, rakkaus, ystävyys ja henkilökohtainen kasvu, ja se kuvaa kolmekymppisten ihmisten huolia globalisoituneessa Barcelonassa.