Adults
New Yorkissa asuva joukko parikymppisiä pyrkii olemaan hyviä ihmisiä huolimatta siitä, etteivät he ole vielä sen kummemmin “hyviä” kuin “ihmisiäkään”.
FX:n ensemble-komediasarja kertoo New Yorkissa asuvasta joukosta parikymppisiä, jotka pyrkivät olemaan hyviä ihmisiä huolimatta siitä, etteivät he ole vielä sen kummemmin “hyviä” kuin “ihmisiäkään”. Samir, Billie, Paul Baker, Issa ja Anton ovat viisi ystävystä, jotka ovat majoittuneet yhdessä Samirin lapsuudenkotiin, missä he jakavat ateriansa, ahdistuksensa ja toisinaan myös hammasharjansa. Ohjelma tarjoaa hiukan korostetun käänteen aikuisten maailmassa aloittelemisen voitoille, häviöille ja nöyryytyksille. Onpa sitten kyse etenemisestä töissä, terveydenhuoltojärjestelmässä luovimisesta, illalliskutsujen vetämisestä tai seurustelusta Etsi ystäväni -toiminnon aikakaudella, joukko on alkanut havaita, että oikeassa maailmassa mikään ei ole yksinkertaista ja kaikki heidän parhaat aikomuksensa tuntuvat vain pahentavan asioita. Nämä ystävät ovat kukin keskeneräisiä, ja heiltä löytyy riittämiin niin huonoja ideoita kuin myös uusia “aikuisuuden teorioita”. He kuitenkin onnistuvat johdonmukaisesti eräässä asiassa: toistensa rinnalla pysymisessä.
Anton ja Paul Baker toimivat isäntinä kaupunkiin tulleelle vieraalle, ja Issa ottaa kantaa töissä.