Better Things
Better Things on komediasarja, jonka keskiössä on näyttelijänä työskentelevä Sam Fox (Pamela Adlon). Hän on Los Angelesissa asuva sinkku ja rääväsuinen yksinhuoltaja, jolla on kolme tytärtä: Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) ja Duke (Olivia Edward). Tyttäriensä kanssa hän joutuu toimimaan paitsi äitinä, myös isänä, tuomarina ja poliisina. Lisäksi hän huolehtii ulkomailta muuttaneesta Phil-äidistään (Celia Imrie), joka asuu kadun toisella puolella. Hän ei peittele rakkauttaan tyttäriään tai ajoittain myös äitiään kohtaan ja syyllisyydentuntoisena hän saattaakin joskus vuodattaa sitä heidän ylleen. Sam yrittää selviytyä näyttelijänä, kasvattaa tyttäriään sekä pitää hauskaa ystäviensä kanssa, mutta välillä hän pyrkii mahduttamaan aikatauluunsa ihan omaakin aikaa.