Girl, Taken
Uskomaton tarina kahdesta vanhemmasta, joiden vauva siepattiin kolme päivää hänen syntymänsä jälkeen - ja jotka ihmeen kaupalla löysivät hänet 17 vuotta myöhemmin ja menettivät hänet sitten uudelleen.