Vuonna 1972 7-vuotias Steven katoaa Mercedissä, Kaliforniassa. Kun hän palaa sankarillisesti seitsemän vuotta myöhemmin, tiedotusvälineet eivät saa jutusta tarpeekseen. Kyseessä ei kuitenkaan ole sellainen Hollywoodin tyylinen loppu kuin miltä vaikuttaa.
Urhea pako. TV:ssä näytetty perheen jälleennäkeminen. Mutta Staynerien koettelemukset eivät ole ohi.
Kaksi vuosikymmentä Stevenin katoamisen jälkeen kolme turistia katoaa samalta alueelta.