A Friend of Dorothy
Dorothy on yksinäinen leski, jonka keho pettää, mutta mieli on yhä terävä. Kun 17-vuotias JJ potkaisee vahingossa pallonsa naisen puutarhaan, Dorothyn lääkkeistä, luumuista ja ristikoista koostuva arki mullistuu. Heidän välilleen syntyy odottamaton ystävyys. Vaikka kaksikko on täysin eri maailmoista, he huomaavat, että heillä on enemmän yhteistä kuin kumpikaan osasi kuvitella.