PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Liftaaminen on loistava tapa tavata ihmisiä. Meillä on neljä epätavallista kohtaamista Quebecin metsien halki kulkevilla teillä, mukaan lukien hirvenmetsästäjä ja poliisi.