Last of the Giants: Wild Fish
Cyril lähtee seikkailuelokuvien tekijöistä koostuvan tiiminsä kanssa ankarille ja vaarallisille retkille etsimään, tutkimaan ja suojelemaan planeetan viimeisiä jättiläiskaloja.