Running Wild With Bear Grylls
Tunnettu survivalisti Bear Grylls matkaa villiin luontoon Hollywoodista tuttujen julkkisten kanssa.
Tunnettu survivalisti Bear Grylls palaa villiin luontoon Hollywoodista tuttujen julkkisten kanssa, seikkailuille ilman minkäänlaisia sääntöjä luontoäidin kaikkein äärimmäisiin ympäristöihin.