Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Lähde henkilökohtaiselle matkalle moninkertaista platinaa myyneen EDM-artisti Zeddin kanssa ja kulje hänen intohimoisimpien faniensa mukana, kun hän tutkii uusia alueita "True Colors" -albumillaan ja esiintyy ennennäkemättömällä tavalla.