Sam Smith: Dreams Come True
Tule seuraamaan Sam Smithiä, unohtumattoman äänen omaavaa brittiläistä laulaja-lauluntekijää, joka valloitti musiikkimaailman vuoden 2015 Grammy Awards -tilaisuudessa. Seuraa hänen matkaansa ensimmäisten äänitteiden vaatimattomista lähtökohdista uskomattomaan nousuun huipulle. Ota selvää laulajan menestyksen salaisuuksista ja koe hänen ponnekkaan äänensä voima.