Riemukas Robinsonin perhe
Liity nerokkaan nuoren Lewis-nimisen keksijän seuraan, kun hän lähtee aikamatkalle löytääkseen perheen, jota ei ole koskaan tuntenut... mielikuvitukselliseen vuoden 2037 maailmaan.
Pidä hauskaa tämän jännittävän seikkailun seurassa, joka vie uuteen maailmaan täynnä mielikuvitusta ja yllätyksiä. Liity nuoren Lewis-nimisen keksijän kyytiin, kun hän lähtee aikamatkustusmatkalle etsimään perhettä, jota ei ole koskaan tuntenut. Vuoden 2037 mielikuvituksellisessa maailmassa hiphoppaavat sammakot ja silmälasipäiset koirat ovat yhtä yleisiä kuin puhuvat dinosaurukset. Uskomattoman käänteen myötä Lewis saa tietää, että tulevaisuuden kohtalo lepää hänen käsissään, mutta myös, ettei hän pysty pelastamaan sitä yksin. Hän tarvitsee kaiken mahdollisen avun ihanan älyttömältä Robinsonin perheeltä, joka auttaa häntä oppimaan siirtymään eteenpäin ja uskomaan ihan aina itseensä.