Luke Cage
Väärin perustein rikoksesta tuomittu, pakojalassa oleva Luke Cage yrittää rakentaa elämäänsä uudelleen Harlemissa mutta joutuu menneisyytensä vuoksi mukaan taisteluun kotikaupunkinsa sielusta.
Pieleen mennyt koe antaa Luke Cagelle supervoimat ja tekee hänen ihostaan vahingoittumattoman. Hän yrittää karkurina rakentaa elämäänsä uudelleen New Yorkin Harlemissa. Cage joutuu kuitenkin pian astumaan esiin varjoista taistelemaan kotikaupunkinsa sielusta – ja kohtaamaan jo haudatuksi toivomansa menneisyyden.