Agents of S.H.I.E.L.D.
Tarkoin valikoitu agenttien ryhmä kansainvälisestä S.H.I.E.LD.-järjestöstä matkustaa ympäri maailmaa tutkien kummallisia tapahtumia suojellakseen tavallisia ihmisiä eriskummallisilta ilmiöiltä.