The Kid Who Would Be King
Eeppisessä seikkailussa koulukiusattu lapsi löytää Excaliburin, legendaarisen miekan kivessä, ja hänen on ystävineen (ja vihollisineen) autettava Merliniä taistelussa pahuutta vastaan!
Alex on 12-vuotias brittikoululainen, jonka jokapäiväiset ongelmat jäävät sen varjoon, että hän löytää eräänä päivänä myyttisen Excalibur-miekan. Nyt kun historian voimakkain miekka on Iso-Britannian heikoimman koululaispojan käsissä, alkaa seikkailu, jossa Alexin ystävineen on estettävä keskiajalta tullutta pahaa Morganaa tuhoamasta koko maailmaa.