Toiminta ja seikkailu, Fantasia
Kun muuten tavallinen nuori mies saa tietää olevansa voimakkaan soturijoukon viimeinen, hän lähtee vaaralliselle matkalle ajan läpi vastustaakseen ihmiskuntaa uhkaavaa pahaa, joka on jo vienyt hänet kaksosveljensä. Perustuu Susan Cooperin ylistettyyn romaaniin.