Death and Other Details
Maailmanlaajuisen eliitin loistokkaisiin piireihin sijoittuvassa sarjassa terävä, levoton Imogene Scott (Violett Beane) joutuu väärään paikkaan väärällä hetkellä (hyvä on, olihan se aika lailla hänen oma vikansa) ja päätyy pääepäillyksi suljetun tilan murhamysteerissä.
Kun vieras murhataan ylellisellä valtamerialuksella, Imogene Scottista tulee ainoa epäilty.
Julesin etsinnän kiihtyessä Imogene tutkii hänen rikollista taustaansa – ja löytää uuden todistajan.
Imogene kävelee Rufuksen kengissä syventyessään uudelleen äitinsä murhan tutkintaan.
Viktor Sams ottaa Varunan hallintaansa ja pakottaa vieraat tarjouskilpailuun hengistään.
Totuudesta järkyttyneen Imogenen täytyy tehdä valinta. Rufus kirjoittaa toista muistelmateostaan.