1980-luvun kotirouva ja äiti Candy Montgomery on tehnyt kaiken oikein – hyvä aviomies, kaksi lasta, mukava talo, jopa rikkomusten huolellinen suunnittelu ja toteutus – mutta kun mukautumispaineet kasvavat hänen sisällään, hänen toimensa kielivät toiveesta saada vähän enemmän vapautta. Kunnes joku yrittää hyssytellä häntä. Kuolettavin seurauksin.