Kolme muskettisoturia
Kolme muskettisoturia taistelevat alakynnessä, kun yrittävät päihittää pahan kuninkaallisen neuvonantajan sekä viettelijättären juonen Ranskan kuninkaan syrjäyttämisestä. He taistelevat sekä aikaa että vihollisjoukkoja vastaan.
Toiminnantäyteinen tarina kolmesta uskollisesta miekkamiehestä (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt), joiden joukkoon liittyy innokas aloittelija (Chris O’Donnell) suojelemaan Ranskan kuningasta. Yhdessä he taistelevat alakynnessä, kun yrittävät päihittää ilkeän neuvonantajan (Tim Curry) ja viettelijättären (Rebecca De Mornay) juonen Ranskan kuninkaan syrjäyttämisestä. He taistelevat sekä aikaa että vihollisjoukkoja vastaan. Sisältää tupakkatuotteita.