Villi Yellowstone
Uniikki ja ihmeellinen Yellowstone on kuin paratiisi. Mutta siellä eläville eläimille elämä ei usein ole helppoa. Villi Yellowstone on kuvattu kesän ja talven aikana. Siinä on upeaa lähikuvaa Yellowstonen villieläimistä ja se taltioi maaston ja eläinten kauneuden ja olemuksen paikassa, joka on hienompi kuin mikään muu paikka maailmassa.
Yellowstonen talvi on kuin tulen ja jään maa, jossa villieläimet kohtaavat tuiskuja ja petoeläimiä.