Love Thy Nader
Tämä räväkkä dokumenttisarja seuraa estottomia ja usein hulvattomia Naderin sisaruksia: Brooksia, Mary Hollandia, Grace Annia ja Sarah Janea. Louisianan rämeseudulla kasvaneet siskokset ovat vaihtaneet pikkaukaupungin New Yorkin sykkeeseen, muotiin ja draamaan.
Tämä räväkkä dokumenttisarja seuraa estottomia ja usein hulvattomia Naderin sisaruksia: Brooksia, Mary Hollandia, Grace Annia ja Sarah Janea. Louisianan rämeseudulla kasvaneet siskokset ovat vaihtaneet pikkaukaupungin New Yorkin sykkeeseen, muotiin ja draamaan. Brooksin tuore Sports Illustrated -kansikuva, otsikoihin noussut avioero ja kuuma uusi romanssi ovat avanneet sisaruksille uusia mahdollisuuksia sekä ovia, joista heidän ei uskottu koskaan astelevan. Nyt he luovivat eliittiympyröissä, kokevat merkittäviä kohokohtia urillaan ja keskittyvät rakkauselämiensä uusiin käänteisiin. Nämä kaksikymppiset naiset tekevät kunnianhimoisia siirtoja ja ottavat nopeasti opikseen. Kaupungissa, jossa loistetaan kirkkaasti tai ajaudutaan tuhon partaalle, siskokset voivat aina luottaa toisiinsa.