Million Dollar Nannies
Ryhmä nuoria huippulastenhoitajia suuntaa Ibizalle perustaakseen uudenlaisen välitystoimiston lastenhoitajien hyväksi. Luvassa on VIP-perheitä, elämää mullistavia palkkioita ja mahdollisuus saavuttaa jotain, mihin kukaan ei yksin pystyisi. Kova kilpailu, ihmissuhdesotkut ja menneisyyden skandaali uhkaavat kuitenkin suistaa unelman raiteiltaan ennen kuin kesä ehtii päättyä.