Sleepy Hollow
Ichabod Crane herää kuolleista 250 vuoden jälkeen, ja hänen täytyy ratkaista Yhdysvaltojen perustajaisien ajoilta juontuva mysteeri. Vallankumouksen ajan taistelukentällä langetettu veriloitsu herättää henkiin Cranen lisäksi pahamaineisen, murhanhimoisen Päättömän ratsumiehen, joka alkaa vuodattaa verta nykyhetken Sleepy Hollow'ssa.
Crane ja Jenny totuttelevat elämään Abbie Millsin odottamattoman kuoleman jälkeen.
Crane ja Jenny joutuvat päättämään, pitäisikö heidän kertoa Dianalle vaikea uutinen.
Eräs Cranen pahimmista vihollisista saapuu uhkaamaan Washingtonin korkeimpia virkailijoita.
Dreyfussin menneisyydestä paljastuu tärkeitä asioita hänen tehtävänsä vähitellen edistyessä.
Yliluonnollinen tartunta alkaa levitä internetsensaatio Logan MacDonaldin saavuttua kaupunkiin.
Dianan mentorin jouduttua hirviön maalitauluksi tiimi keskittyy Dreyfussin pysäyttämiseen.