Helstrom
Daimon ja Ana Helstrom ovat salaperäisen ja voimakkaan sarjamurhaajan poika ja tytär. Sisarusten välillä vallitsee monimutkainen suhde heidän jahdatessaan ihmiskunnan pahimpia terrorisoijia kumpikin omalla asenteellaan ja omilla taidoillaan.
Daimon tutkii riivattua nuorta poikaa, kun taas Ana järjestää huutokaupan paljastaakseen rikollisen.
Hirveä onnettomuus saa Daimonin ja Gabriellan taistelemaan pelastaakseen miehen sielun.
Suhteet syvenevät panosten kasvaessa. Hastingsin ja Anan on tehtävä jotain hirvittävää.