Manulvarna
Kuusudet rakastavat kaikkea säihkyvää ja loistavaa, mutta kaikkein eniten he rakastavat kuuta. Joka yö he istuvat ja tuijottavat sitä unelmoiden. Eräänä yönä heidän kaipuunsa kasvaa niin voimakkaaksi, että he päättävät lähteä kuuhun.