Toiminta ja seikkailu, Animaatiot
Syksy saapuu, ja pikku susi ystävineen haluaisi lähteä lintujen kanssa lunta pakoon, mutta sillä ei ole siipiä. Onneksi mielikuvitus tulee apuun, ja pian susi ystävineen liitää taivaalla lintuja nopeammin toivoen ehtivänsä perille ajoissa.