The Wave
Geirangerinvuonon maanvyörykeskuksessa laukeaa hälytys. Geologien pelkäämä maanvyörymä on nyt todellisuutta, ja jättimäinen hyökyaalto lähestyy Geirangeria. Kokenut geologi Kristian Eikjord on yhtäkkiä keskellä elämänsä pahinta painajaista.
Geirangerinvuonon maanvyörykeskuksessa laukeaa hälytys. Geologien pelkäämä maanvyörymä on nyt todellisuutta, ja jättimäinen hyökyaalto lähestyy Geirangeria. Kokenut geologi Kristian Eikjord on yhtäkkiä keskellä elämänsä pahinta painajaista, sillä hän on erillään perheestään ja hyökyvän hävityksen iskuun on vain kymmenen minuuttia. Edessä on elintärkeä kilpajuoksu aikaa vastaan ennen kuin voimakkaimmat Norjan koskaan näkemät luonnonvoimat iskeytyvät maihin.