Commando
Tarjolla mahtavaa toimintaa ja niin paljon Arnoldia kuin kukaan voisi haluta tässä director's cut -versiossa Commandosta. Kun sotilaan tytär kidnapataan, hän tekee kaikkensa pelastaakseen tyttärensä.