Animanimals
Tapaa Animanimalsit - oudot eläimet, jotka lähtevät jokainen omalle hullulle ja ainutlaatuiselle seikkailulleen ja ratkaisua etsiessään oppivat pienen läksyn elämästä.
Hauskat ja omituiset eläinhahmot seikkailevat. Matkallaan he oppivat elämän pieniä iloja.
Kenguru hämmästyttää kaikkia upeilla esineillään, joita hän säilyttää pussissaan.
Pikkuleopardi etsii nukkumapaikkaa, mutta se ei olekaan niin helppoa kuin luulisi.
Vasarahai tahtoo tanssilattialle haiden bileissä, mutta sen vasarankova meno aiheuttaa kaaosta.
Isojen kalojen täyttämässä meressä pallokala yrittää näyttää mahdollisimman isolta ja vahvalta.