Faraway Downs
Tarinan päähenkilö on englantilainen aristokraatti, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman), joka matkustaa maailman toiselle puolelle kohdatakseen hairahtelevan aviomiehensä ja myydäkseen epätavallista omaisuutta: Australian takamailla sijaitsevan miljoonan eekkerin karjatilan, jonka nimi on Faraway Downs.
Vuonna 1939 englantilainen aristokraatti Sarah Ashley matkaa maailman halki kohtaamaan aviomiehensä.
Sarah ja Drover yrittävät päihittää Carneyn miehineen Darwinissa myydäkseen karjansa armeijalle.
Nullah joutuu tekemään vaikean valinnan perheen tarjoaman mukavuuden ja perimänsä vedon välillä.