The Marvels
Kun velvollisuus vie Carol Danversin eli Kapteeni Marvelin madonreiälle, joka liittyy Kreen kapinalliseen, hänen voimansa sekoittuvat Jersey Cityn superfani Kamala Khanin eli neiti Marvelin sekä S.A.B.E.R.-astronautin, kapteeni Monica Rambeaun, voimiin. Kolmikon täytyy työskennellä yhdessä pelastaakseen maailmankaikkeuden "The Marvelseina".