Punainen
Disneyn ja Pixarin Punainen-elokuvan pääosassa on 13-vuotias Mei Lee, itsevarma ja nörttimäinen tyttö, joka haluaa totella äitiään mutta jota riepottelevat murrosiän myrskyt. Suojeleva mutta määräilevä äiti Ming on aina tyttärensä lähellä – teinitytön harmiksi – ja aina kun Mei kiihtyy liikaa, hän muuttuu valtavaksi kultapandaksi!