Operaatio Majava
Eläinrakas Mabel tarttuu tilaisuuteen ja käyttää uutta teknologiaa "hyppäyttäkseen" tietoisuutensa elävän näköiseen robottimajavaan voidakseen kommunikoida eläinten kanssa. Tehdessään uskomattomia löytöjä Mabel ystävystyy karismaattisen majavan kanssa ja joutuu kokoamaan koko eläinkunnan ihmisten aiheuttamaa suurta ja välitöntä uhkaa vastaan.
Disneyn ja Pixarin uudessa "Operaatio Majava"-animaatioseikkailussa eläinrakas Mabel (äänenä Piper Curda) tarttuu tilaisuuteen ja käyttää uutta teknologiaa "hyppäyttääkseen" tietoisuutensa elävän näköiseen robottimajavaan voidakseen kommunikoida eläinten kanssa. Saadessaan selville sellaisia eläinmaailmassa salaisuuksia, joita ei olisi osannut kuvitellakaan, Mabel ystävystyy karismaattisen kuningas George -majavan kanssa (äänenä Bobby Moynihan) ja joutuu kokoamaan koko eläinkunnan välitöntä ihmisuhkaa, lipeväpuheista pormestaria Jerry Generazzoa (äänenä Jon Hamm), vastaan. Ääninä loistavat myös Kathy Najimy, Dave Franco, ja Meryl Streep. "Operaatio Majavan" on ohjannut Daniel Chong ja kirjoittanut Jesse Andrews.