Dopesick
Tämä minisarja tarkastelee sitä, kuinka yksi yhtiö pani alulle Yhdysvaltojen historian pahimman lääkeriippuvuusepidemian, ja vie katsojat Amerikan opioidiriippuvuuden avainalueille. Sankarilliset tahot uhmaavat kaikkia todennäköisyyksiä taistellessaan kiihkeästi ja jännittävästi tämän kansallisen kriisin takana olevia raukkamaisia ja vaikutusvaltaisia yhtiöitä ja niiden liittolaisia vastaan.
Tämä minisarja tarkastelee sitä, kuinka yksi yhtiö pani alulle Yhdysvaltojen historian pahimman lääkeriippuvuusepidemian, ja vie katsojat Amerikan opioidiriippuvuuden avainalueille kuten isoihin lääkefirmoihin, kärsivään virginialaiseen kaivosyhteisöön ja huumevalvontaviraston käytäville. Sankarilliset tahot uhmaavat kaikkia todennäköisyyksiä taistellessaan kiihkeästi ja jännittävästi tämän kansallisen kriisin takana olevia raukkamaisia ja vaikutusvaltaisia yhtiöitä ja niiden liittolaisia vastaan. Minisarja perustuu Beth Macyn New York Timesin listalle yltäneeseen menestyskirjaan.