The Killing
Tämä draamasarja punoo yhteen yhden murhan ympärille kolme erillistä tarinaa juttua tutkivista etsivistä, uhrin surevasta perheestä ja epäillyistä. Sarjan edetessä on selvää, ettei mikään ole sattumaa; jokaisella on salaisuus, ja vaikka hahmot uskovat jatkaneensa elämiään, heidän menneisyytensä ei ole vielä päästänyt heitä otteestaan.
Reddickin tutkinta jatkuu, kun Lindenin ja Holderin on vaikea estää jutun tutkintaa jämähtämästä.
Linden ja Holder joutuvat kohtaamaan järkyttävän totuuden Stansburyjen murhista.