Rakkaudessa mikään ei mene suunnitellusti Marinettella ja Cat Noirilla.
Marinette tekee mitä vain voittaakseen Adrienin sydämen, ja Cat Noir yrittää kaikkensa hurmatakseen Ladybugin. Mutta rakkaudessa mikään ei mene suunnitelmien mukaan.