Angry Birds Makerspace
Tervetuloa Angry Birds MakerSpaceen, yhteiseen työtilaan, jossa linnut ja possut testaavat uusimpia vempaimia ja trendejä mediassa ja teknologiassa!
Poikasten ruutuaika riistäytyy käsistä, joten Red vie heidät ulos seikkailemaan!
Kuntosalikikka tekee treenistä tehokkaampaa. Sakke vannoo, ettei palaa entiseen.
MakerSpacen päämajan turvatoimet tiukentuvat entisestään uusien kasvojentunnistusporttien myötä.