Talking Tom
Niitä saatetaan kutsua minijaksoiksi, mutta ne ovat täynnä hauskanpitoa. Koe maailmanlaajuisten tähtien Puheliaan Tomin ja ystävien nopeatempoiset ja hulvattomat seikkailut sarjassa, joka herättää suosikkipelisi eloon. Virittäydy kanavalle ja nauti heidän hulvattomista tempauksistaan. Varaudu nauramaan taukoamatta!
Taikamusiikki saa köynnökset villiintymään. Saavatko Angela ja Inkku kaaoksen kuriin?
Tom nappaa varkaan, muttei muista varoittaa kavereitaan. Mitäköhän tästä seuraa?
Ben lentää avaruuteen ja syöksyy oudolle planeetalle. Pääseekö hän kotiin uuden löytönsä kanssa?
Halloweenina eksynyt Puhealias Tom kohtaa pelokkaan haamun ja auttaa sitä löytämään tiensä kotiin.
Puhelias Angela tuo kotiin rannan salamatkustajan. Saako hän sen kesytettyä vai nipistääkö kaaos?