Amsterdam Central 24/7
Amsterdamin keskusrautatieasema on portti pääkaupunkiin. Joka päivä yli 200 000 matkustajaa virtaa sen porttien läpi ympäri maailmaa olevista turisteista aina työmatkalaisiin asti. Matkustajien jatkuvan virran taustalla on näkymätön sankareiden armeija, joka työskentelee yötä päivää pitääkseen aseman turvallisena, siistinä ja aikataulussa.