Europe From Above
Ohjelmassa noustaan ilmaan Saksan, Italian, Alankomaiden, Puolan, Espanjan ja Ison-Britannian ylle näyttämään Euroopan hienoimpia kulttuurisia ja maantieteellisiä maamerkkejä aivan uudella tavalla. Siinä paljastetaan, kuinka perinteet, tekniikka ja luonnonihmeet ovat muovanneet tätä vaikuttavaa maanosaa. Ohjelma on eloisa kuvaus näistä alueista ja ihmisistä, jotka pitävät perinteitään elossa.