Vacation Friends 2
Tuore aviopari Marcus ja Emily kutsuvat vastanaineet Ronin ja Kylan sekä pariskunnan vauvan mukaansa Karibialaiseen lomakohteeseen, jonka omistajien kanssa Marcus neuvottelee Chicagoon rakennettavan hotellin rakennusurakasta. Kun juhlat alkavat, pariskuntien rentouttava loma muuttuu villiksi seikkailuksi.
”Vacation Friends” -elokuvan hullunhauskassa jatko-osassa tuore aviopari Marcus ja Emily kutsuvat vastanaineet, estottomat parhaat ystävänsä Ronin ja Kylan ja pariskunnan vauvan mukaansa ilmaislomalle Karibialaiseen lomakeskukseen. Ron ja Kyla eivät tiedä, että Marcus suunnittelee tapaavansa lomakeskuksen omistajat tehdäkseen tarjouksen Chicagossa sijaitsevan hotellin rakennusurakasta. Marcusin suunnitelmat ja toive rentouttavasta lomasta menevät mönkään, kun Kylan vankilasta vapautunut isä ilmestyy yllättäen lomakohteeseen. Luvassa on uponneen aarteen metsästystä, takaa-ajoa viidakossa, extreme-lajeja, juomakilpailuja ja enemmän sekasortoa kuin koskaan aiemmin.