Dokumentit, Eläimet ja luonto
Kun kaksi hyvin harvinaista kuusiviikkoista puuleopardia pelastetaan salametsästäjien kynsistä, luonnonsuojelija ja elokuvantekijä Sandesh Kadur saa elämänsä tilaisuuden.
Erikoisohjelmassa seurataan luontokuvaaja Sandesh Kadurin ja intialaisen luonnonsuojelujärjestön eläinlääkärin Bhaskar Choudhuryn kanssa kahden orvon puuleopardin palauttamista luontoon. Ihmiset hoitavat pentuja ja opettavat ne elämään itsenäisesti ennen kuin ne voidaan vapauttaa takaisin viidakkoon. Vuoden kuluttua käydään tutkimassa, löytyisivätkö pennut.