Marvel Studiosin elokuvassa “Doctor Strange in the Multiverse of Madness” MCU avaa multiversumia ja koettelee sen rajoja enemmän kuin koskaan aiemmin. Lähde kohti tuntematonta tohtori Strangen kanssa, kun tämä vanhojen ja uusien liittolaistensa avulla kulkee multiversumin vaihtoehtoisten todellisuuksien halki kohdatakseen salaperäisen vihollisen.