WandaVision
Marvel Studiosin "WandaVision" yhdistää klassisen sitcomin ja Marvel Cinematic Universen. Wanda Maximoff (Elizabeth Olsen) ja Vision (Paul Bettany) – kaksi supervoimilla varustettua esikaupunkilaista – alkavat epäillä, että kaikki ei olekaan sitä, miltä näyttää. Uuden sarjan ohjaa Matt Shakman ja Jac Schaeffer on pääkäsikirjoittaja.
Wanda ja Vision yrittävät peitellä voimiaan illallisella Visionin pomon ja tämän vaimon kanssa.
Raskaus vaikuttaa Wandan voimiin, ja pariskunta valmistautuu nopeutettuun synnytykseen.
Wanda ja Vision joutuvat halloweenina erilleen Visionin tutkiessa poikkeavaa toimintaa Westview’ssa.
Monica aikoo palata poikkeamaan, Wanda kohtaa häiritseviä ongelmia ja Vision hankkii uutta apua.
Wanda tekee huolestuttavan matkan menneisyyteen ymmärtääkseen nykyhetkeä ja tulevaisuutta.
Tilanne WandaVisionissa kärjistyy, ja kaikkien mukana olleiden kohtalot sinetöidään.