Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke
Kun suosittu vloggaaja Ruby Franke pidätetään lasten pahoinpitelystä elokuussa 2023, tarina nousee nopeasti Amerikan isoimpien kohujuttujen joukkoon. Franken pariskunta oli dokumentoinut YouTube-kanavalleen vuosikaupalla tervehenkistä, onnellista perhe-elämää, jota seurasi parhaimmillaan lähes kolme miljoonaa tilaajaa. Onnelliset perheet ovat kuitenkin harvoin sitä, miltä näyttävät.
Kun suosittu vloggaaja Ruby Franke pidätetään lasten pahoinpitelystä elokuussa 2023, tarina nousee nopeasti Amerikan isoimpien kohujuttujen joukkoon. Franken pariskunta oli dokumentoinut YouTube-kanavalleen vuosikaupalla tervehenkistä, onnellista perhe-elämää, jota seurasi parhaimmillaan lähes kolme miljoonaa tilaajaa. Onnelliset perheet ovat kuitenkin harvoin sitä, miltä näyttävät. Säröjen alettua näkyä perhe kääntyi neuvonantaja Jodi Hildebrandtin puoleen saadakseen ohjausta, ja huomasi pian päätyneensä painajaisen kouriin. Vain itse Franket tietävät, mitä heidän kodissaan tapahtui. Tässä sarjassa perheen kaksi vanhinta lasta, Shari ja Chad, sekä Rubyn aviomies Kevin jakavat ensimmäistä kertaa tarinansa perinpohjaisesti kameroiden edessä. Sarja tuo yksinoikeudellisen pääsyn Franken perheen ja heidän ystäviensä ja naapuriensa puheille sekä yli tuhanteen tuntiin pariskunnan YouTube-kanavaa varten kuvattuun ennennäkemättömään materiaaliin. Kurkistamme sosiaalisen median reaktioiden läpi tutkiaksemme Ruby Franken tapauksen kertomatonta tarinaa, joka on osittain perhetragedia, osittain varttumiskertomus ja osittain ajallemme ominainen kuvaus verkossa eletyn elämän vaaroista.