El bucle de Latham
Kun Marcos perii talon isältään, jota ei koskaan tuntenut, hän saa enemmän kuin vain omaisuutta. Perintö syöksee hänet selvittämättömien perheongelmien ja kauan haudattujen salaisuuksien kierteeseen pakottaen hänet kohtaamaan menneisyyden, josta hän ei tiennyt mitään.